- Hamaki i stojaki hamakowe
- fotele hamakowe
- leżaki
-
Akcesoria
Zamknij
-
Cacoon
ZamknijAkcesoria Cacoon Moskitiera do namiotu jednoosobowego Bebo Pokrowiec do namiotu jednoosobowego Bebo Drzwi do namiotu dwuosobowego Drzwi do namiotu wiszącego dwuosobowego Olefin Drzwi do namiotu wiszącego jednoosobowego Olefin Moskitiera do namiotu jednoosobowego Pokrowiec do namiotu jednoosobowego Drzwi do namiotu jednoosobowego Pokrowiec do namiotu Songo Materac do namiotu Bebo Materac do namiotu dwuosobowego Materac do namiotu jednoosobowego Materac do namiotu Songo Moskitiera do namiotu dwuosobowego Pokrowiec do namiotu dwuosobowego
Jak składać zamówienia w sklepie hamakivivere.pl?
Dokładamy starań aby proces dokonywania zakupów w naszym sklepie był intuicyjny i prosty. W kilku krokach postaramy się przybliżyć Państwu zasady transakcji.
Możesz złożyć swoje zamówienie na kilka sposobów! Najszybszym i najprostszym sposobem będzie tradycyjne dodanie wybranych przez Ciebie produktów do koszyka, wybranie sposobu zapłaty i sfinalizowanie transakcji. Jeśli jednak wolisz inne metody składania zamówień, udostępniamy również zamówienia:
• telefonicznie – zadzwoń pod numer infolinii: 600 055 695 - czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Koszt połączenia według taryfy operatora.
• pocztą e-mail – udostępniamy do Waszej dyspozycji stały adres e-mail: sklep@hamakivivere.pl. Możecie złożyć zamówienie na wybrane produkty za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wybierając ten sposób, prosimy o podanie wszelkich danych korespondencyjne włącznie z numerem telefonu. Prosimy wypisać listę wybranych produktów oraz zaproponować nam sposób rozliczenia płatności. Obsługa sklepu doda Państwa zamówienie do systemu i powiadomi o statusie jego realizacji.
Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym hamakivivere.pl, należy dodać wybrane produkty do koszyka, klikając na ikonę przedstawiającą koszyk, dostępną przy każdym produkcie. Twój wybór zostanie wyświetlony na liście produktów w koszyku sklepu. W koszyku można określić formę płatności. Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza adresowego i ostateczna akceptacja i wysyłka zamówienia. O kolejnych etapach realizacji Państwa zamówień zostaniecie Państwo poinformowani przez obsługę sklepu hamakivivere.pl.
Krok 1 z 4
Po wejściu w koszyk rozpoczynam proces decyzyjny dotyczący Twoich zakupów. Proces ten podzieliliśmy na 4 kroki. W pierwszej kolejności sprawdzasz stan, ilość i wartość wybranych przez Ciebie produktów. Po sprawdzeniu zawartości koszyka, realizujesz zamówienie. Wprowadzasz adres dostawy przesyłki, wybierasz sposób płatności firmę kurierską i ostatecznie zatwierdzasz swoje wcześniejsze wybory. Zatwierdzenie jest jednoznaczne z dokonaniem zakupów w sklepie hamakivivere.pl. W zależności od wartości Twojego zamówienia, niektóre opcje w koszyku mogą być niedostępne, np. przesyłka gratis.
Krok 2
W dalszej kolejności składania zamówienia należy uzupełnić dane identyfikacyjne odbiorcy oraz dane adresowe. Jeśli dokonywałeś już zakupów w naszym sklepie i byłeś proszony o założenie konta, możesz wykorzystać swój login i hasło do kolejnej transakcji. W ten sposób stajesz się naszym stałym Klientem i otwierasz drzwi do korzystania z ofert specjalnych, rabatów i do uczestnictwa w programie lojalnościowym. W przypadku zaznaczenia opcji 'Chcę fakturę VAT' zostaniesz poproszony o wprowadzenie w formularzu danych Twojej firmy. Na tym etapie wybierasz również sposób zapłaty. Możesz także wprowadzić swoje uwagi do zamówienia, w polu: "Uwagi do zamówienia". Po weryfikacji swoich danych należy zatwierdzić wszystko naciskając przycisk 'realizuj zamówienie'.
Krok 3
Kolejnym krokiem składania zamówienia jest sprawdzenie danych, kosztów. Po sfinalizowaniu transakcji przyciskiem "realizuj zamówienie", nasz automatyczny responder poinformuje Cię o akceptacji płatności i o etapach realizacji zamówienia.
Spróbuj już teraz! Obsługa sklepu hamakivivere.pl jest do Twojej dyspozycji.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat funkcjonowania sklepu przejdź do innych tematów pomocy. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania zadzwoń pod numer naszej infolinii: 600 055 695 (pn-pt: 8:00 - 16:00) lub napisz maila: sklep@hamakivivere.pl.